.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

esmaspäev, aprill 13, 2015

Laudade liigutamise maailmameister

Ma usun, et kui laudade tassimises oleks kestvusvõistlused, siis ma võiks juba mingile kohale kandideerida. Ma ei teagi enam, kui palju ma viimaste aastate jooksul olen laudu meie kodus edasi-tagasi liigutanud. Laudade värvimine ja paigutamine on kuidagi suures osas olnud minu töö. No ikka selle valemi järgi, et igaüks teeb kodus töid, milleks on võimeline.

Üks sats välisvoodri laudu, mis seisavad praegu kaminatoas, on minu abil vist terve meie territooriumi läbi reisinud. Nimelt jäid nad esimesel aastal värvimata ja nii ma hakkasin algul sügise tulles neid ühest kohast teise vedama ja päästma, siis toas värviootele vedama ning lõpuks jäid ikka kaminatuppa mu praegusesse värvitöökotta ootele. Kuna nüüd said sinna lastetoa laelauad peale pargitud, siis ootavad need mõned read välisvoodri lauda veel mõnda aega oma väisseina kohalejõudmist.

1 Arvamused:

  • At 12:21 AM, mai 23, 2015, Anonymous Anonüümne said…

    Heli,

    Ma tahtsin kommenteerida Pere & Kodu blogipostituse all, aga ei viitsinud ennast registreerida (tunnistan end süüdi ses patus, et olen laisk).

    Tea, et hobuinimeste seas on hulk inimesi, kes hoiavad kokku ja kes on sõbralikud. Aga on üks suur aga. Nad ei veeda oma aega internetis või teiste elu elades.

    Mul on väga kahju, et sa sattusid sellisel inetul kombel ühe tähelepanunäljas seltskonnalõvi rünnaku alla. See on inetu ja heidab paljudele halba valgust, sest mõned arvavad, et ehk nii need asjad hobumaailmas käivadki. Ei käi. Kui see peaks sind lohutama, siis sa ei ole esimene, kes on saanud ebaõiglase ja kohatu rünnaku osaks. Neid inimesi on Eestis mitmeid ja mitmeid. Kahjuks.

    Ja lõpetuseks. Loodetavasti leiavad sinu koju tulevikus tee mõned teised hobused, kes sinu aeda kaunistavad ja päeva paremaks muudavad.

    Üks hobuinimene, kes jälgis Facebooki vaidluseid ja ei tahtnud seal asjasse sekkuda.

     

Postita kommentaar

<< Home