.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, märts 21, 2015

33.eluaasta täie hooga käima lükatud

Pidasime lõpuks mu sünnipäeva ka! Mõned vahvad üllatajad käisid õigel päeval külas, lilli ja laulu sai mujalgi. Näiteks korraldas austatud koolipapa Elmo Joa Rääma Põhikoolis mulle saalitäie laste ja õpetajate õnnelaulmise uue eluaasta esimesel päeval, kuna esinesin nende juures kirjanikuna emakeelepäeva auks.

Kristuse eaks nimetatud 33.eluaasta on minu jaoks ammu kuidagi eriline tundunud. Jah, ma lootsin pikalt, et see tähendab ka kohta riigikogu liikmena...aga iga pävaga näen üha enam, et veel mitte. Iga asi oma õigel ajal...kui see üldse ongi minu õige koht lõpuks.

Igatahes saab iga päevaga kuidagi selgemaks, mis suunas edasi minna ja kelleks ma seniste aastate jooksul olen kasvanud. Ootan põnevusega oma elu jätkumist! :)