.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, jaanuar 13, 2015

"Minu ilus elu maal*" sünnipäev


Ja siin ta nüüd ongi- "Minu ilus elu maal" saabus trükist!
Kuna tegemist on esimese mu enda poolt kirjastatud raamatuga, siis tahtsin kogu protsessist ise võimalikult palju osa võtta. Nii sõitsin peale trükkimisinfo saamist kohe Tallinnasse, et isiklikult raamatud edasi toimetada. See oli väike viga, kuna trükikoja kontor asub kesklinnas 2.korrusel. Üle 50 kasti raamatuid, tuli teiselt korruselt (küll lifti abil) alla tassida.

Christian ootas küll ilusti, kuid sellegi poolest võttis kogu protseduur aega peaaegu tund aeg. Õppetund- järgmisel korral lasen raamatud endale postiga koju saata! No aga ma tõesti ei suutnud enam päevagi oodata ja tahsin oma kallikest näha- raamatut, mille alustamisest on nüüdseks üle 2 aasta möödas.

Rahva Raamatu ja Apollo ladudesse viisin ka ise kohe tellitud kogused ära.

Uue raamatu ilmumine on alati tohutult soe ja armas tunne. Samas aga ka hirmutav ja ebakindlust tekitav. Ikkagi oma looming ja hing võõraste ette laiali laotatud. Eriti veel seekord, kui tegemist on päeviku vormis teosega.

Nüüd aga tuleb siis tagasisidet oodata ja loota, et vähemalt keegigi sellest teosest endale miskit harivat või lohutavat leiab. Siis ei oleks need leheküljed elust enesest mõttetult kirja pandud.

"Minu ilus elu maal" Rahva Raamatus
"Minu ilus elu maal" Apollos