.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

pühapäev, november 23, 2014

Pesamuna Christian 5-kuune!

Igivana küsimus: kuhu see aeg küll kaob? Kuhu neil beebidel küll nii kiire on? Alles ta sündis...ja nüüd on 5-kuune.

Kui esimese lapsega tundsin suurt elumuutust ja nuturohked ööd ei tundunud kunagi mööduvat, siis neljandaga kipun rääkima, et Christian ei nutagi, laseb mul alati magada... ja kui mõtlema hakkan, siis tegelikult olen temagi pärast ikka öid üleval olnud, päevi ringi jalutanud, beebit süles rahustades. Aga see kõik on kuidagi loomulikum ja rohkem elu osa, kui oli esimesega. Oskan kõike rohkem nautida. Kuigi ka eelmiste lastega olen palju ringi käinud, siis Christianiga tunnen veel eriti, et ta ongi minu loomulik osa ja "loeme" teineteist hästi.
Christian pole meie enda elu lammutanud, nagu tegi esimese lapse sünd, vaid lisandus toimivasse kooslusse. Fantastiline on vaadata, kuidas järgmisel nädalal 6-aastaseks saav Mathias väikevenna eest hoolitseb ja küsimata teda rahustab, kuidas peaaegu neljane Joosep talle mänguasju kätte püüab anda ja kahene Maria... on olemas alati ja igal pool ja teeb kõike-kõike-kõike :)

Traditsiooniliselt oli mu vahva perekond täna meiega beebi minisünnipäeva tähistamas ja pildid said sellised: