.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, juuli 09, 2014

Uulu laager 2014- 1.päev!

Meil on sel nädalal lasterohked päevad! Ehk et oleme kogu perega lastelaagris, kus minu ülesandeks on olla kuuekümnele lapsele laagriülem-õpetaja-kasvataja ning oma neljale lapsele ema ka veel samal ajal.
Minu jaoks on see kümnes aasta laagris. See tähendab, et kõik meie lapsed on selles igasuvises ettevõtmises osalenud juba kõhubeebina. Kui varem olin laagris lihtsalt õpetaja, siis kolm aastat tagasi sai minust laagriülem ja lastest seega laagriülema lapsed. See tähendab, et kui laagrilaste probleemid kuuluvad laagriülema jaoks kiirelt lahendamisele, siis omad lapsed ootavad, kuni emme töö ära teeb.
Herlend on viimased aastad laagris vastutanud toiduvedamise ja muude sõitude eest ning mu ema tegutsenud koristajana. Seega on mõlemad teoreetiliselt olemas, et aidata lapsi hoida, kuid samas kipub ikka nii minema, et igal hetkel peab ootamatusteks valmis olema. Kui Herlend ja ema on kinni, siis pean ikkagi mina oma tööülesannetega hakkama saama koos lastega.
Vähe sellest, et sel aastal on mul esimest korda laagris kaasas neli enda last, kellest üks on vaid paarinädalane, siis on meil ka personali poolest seekord ekstreemlaager. Nimelt selgus kasvatajate nimekirja kokku pannes, et enamus eelmisel aastal kindlalt tulla lubanuid ei saagi osaleda. Eks mõjutas ka laulu- ja tantsupidu, sest meie laagris osalevad kasvatajad on vahvad ja aktiivsed ning enamus käis ka laulmas või tantsimas. Kuid tööandjad pole enamasti huvitatud, et töötajad suvel nii kaua ära oleks, et peale laulu- või tantsupidu ka laager maha pidada.
Nii saingi peale pikka korraldamist kohale 2/3 tavapärastest läbiviijatest. Laagriülemana tähendas see minu jaoks lisapinget, kuna planeerimist ja paanitsemist, et kas kõik saab tehtud, oli rohkem.
Joosep laulab "kõlarisse",nagu ta ise ütles