.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, veebruar 03, 2012

Külmataadi võit?

Huh, mul hakkab tegelt kõrini saama sellest külmast!
Vabandage küll mu allaandlikkust, aga no lihtsalt päevad koosnevad pisikese soojanatukese eest võitlemisest ja ei miskist muust. Õhtul saame tuppa 21 kraadi ja hommikuks jääb järgi 14! Või kui hästi läheb, siis isegi 16 kraadi. Köögist ma üldse ei räägi. Seal kas küta või ära küta, ikka on ühtlaselt 10 kraadi.

Mingi nädalakese olen nüüd tõbine olnud. Külmetus vist. Igatahes mõtlesin, et teen endale külmetuseteed. Siis aga jõudis kohale, et teed pean tegema 10-kraadises köögis, pärast pean minema MIINUS 20-sesse WCsse... jäi tee tegemata! Otsustasin, et jätan tee tõttu tekkiva lisakülmetamise ära ja olen edasi elutoas juba olemasoleva külmetusega.

Mingi päev mõõtsin- toon päeva jooksul 10 sületäit puid! Iseenesest on hea trenn. Kogu see puude kogus kulub kolme küttekeha peale- pliit, ahi ja nö saunaahi, mis on boileri ja veetünni juures.

Peale selle on küülikute puuride uksed jääs (neil vähestel, kes õues). Tänu sellele pole meil enam kartulikonksu, sest see andis uste lahtikangutamisel juba ammu otsad (läks kõveraks... VÄGA kõveraks).

Aga kolida ja talve eest peitu minna ei kavatse me kusagile! Siin, omas kodus, on ikka kõige parem!!! :) Me saame ju hakkama... sellist kodu me ju tahtsimegi...ainult, et suvel hakkame kiirelt maja soojustama! :)