.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

pühapäev, jaanuar 29, 2012

Minu esimene romaan läheb trükki!


(foto Pärnu Postimehest)

Nüüdseks on siis selgunud Tänapäeva 2011.a romaanivõistluse tulemused. Minu käsikiri "Homme on ka päev" jõudis esimese 9 hulka ja sai äramärgitud teoseks. Seega läheb ka trükki. Avaldamine ei toimu enne juulikuud, aga selle aastanumbri sisse peaks see ikka jääma.

Sellest "juhtumist" kirjutas ka Pärnu Postimees artiklis "Halinga naiste romaanikäsikirjad lähevad trükki"

Ma tegin endale mõni aasta tagasi nö unistuste plaani ja seal oli sees mu mõlema esiteose avaldamine ehk noorsooromaan "Lõpupidu" ja täiskasvanutele mõeldud "Homme on ka päev". Nüüdseks on osa sellest unistusest täielikult täitunud ja teine osa täitumas, seega põhjust õnnelik olla.

Samuti annab selline tagasiside loomulikult julgust edasi kirjutada, sest 49 käsikirja seast esimese 9 sekka tulla on minu jaoks küll tunnustus.