.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, märts 02, 2011

Minu Lõpupidu müügiedetabelis


Ma avastasin, et mu Lõpupidu jõudis 6.nädalal isegi Apollo ilukirjanduse müügiedetabeli 9.kohale.

Arusaadavalt olen jätkuvalt poolpaanikas, kuna väga palju tagasisidet veel pole. Hetkel on sõpradest-tuttavatest lugejad positiivselt kommenteerinud. Juurde on käinud lause, et "ma ei ütle seda ainult sellepärast, et ma sind tunnen..." - aga ikkagi...

5 Arvamused:

  • At 5:36 PM, aprill 09, 2011, Anonymous Anonüümne said…

    Hei!
    Otsisin oma arvustuse autori kohta infot ning sattusin siia. Jah, ma valisin Teie raamatu arvustuse kirjutamiseks, kuna mu õde VÄGA soovitas seda lugeda. Talle väga meeldis, meenutas tallegi abituuriumi aega. Mina kui 12. klassi õpilane, pean ka ütlema, et leiab sarnasusi päris palju. Mulle ka meeldis. Arvustuse kriitika saab olema üdini positiivne.

    Aitäh :)

     
  • At 10:59 PM, aprill 10, 2011, Blogger Heli said…

    Ma tänan! Tagasiside on alati väga oodatud... ja kui see on veel positiivne, siis on kohe eriti vahva ja innustav :)

     
  • At 2:59 PM, aprill 23, 2011, Blogger Jaanika said…

    Ma lugesin eile raamatu lõpunu ja ma nii ehmusin ära ja lugesin nuttes kaks viimast lehekylge :D väga supper:)

     
  • At 11:41 AM, september 24, 2011, Anonymous Anonüümne said…

    Lugesin täna just raamatu lõpuni ja see sai automaatselt mu lemmikuks. Nutsin ikka päris kõvasti.

    Palju edu kirjutamisel.

     
  • At 10:17 PM, november 11, 2011, Anonymous Anonüümne said…

    Mina ise pole veel raamatukokku jõudnud raamatut laenutama minna, aga klassis nii mõningatelgi tüdrukutel juba läbi ja kõigile tundub meeldivat! :)

     

Postita kommentaar

<< Home