.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, veebruar 05, 2011

Joosep Kruusmann



Tere!
Mina olen Joosep. Sündisin 4.02.2011 kell 11.36, kaalusin üllatuslikult 4900 gr ja olin 57 cm pikk.
Emme ütles, et sünnitus oli täitsa teistmoodi kui suure vennaga. Kõik läks hästi ja meiega on kõik korras. Emme on igatahes paremas seisus kui peale venna sünnitamist. Kuna mul oli sündides nabanöör 2 korda ümber kaela (nagu vennalgi), siis olin algul üleni sinine. Nüüd hakkan juba värvi muutma. Mul on samasugune nöbinina, nagu vennal, aga minu juuksed on mustad. Vähemalt praegu.
Varsti saame ehk koju. Oma sugulastega saan aga arvatavasti kokku märtsikuus emme sünnipäeval!

2 Arvamused:

  • At 2:45 PM, veebruar 05, 2011, Blogger Eve said…

    Tere Joosep! Mulle kohe eriti meeldib su sündimise kellaaeg! :D

    Ja nunnu nöbinina on ka;)

     
  • At 8:49 AM, veebruar 08, 2011, Blogger Heli said…

    Vabandust Eve et su suurimat rõõmu rikun, aga ma panin kellaajaga lihtsalt mööda- sündis ikka 11.36, mitte 11.26. Aga loodetavasti jääb Joosep sellegi poolest armsaks :)

    nöbinina ei muutu :)

     

Postita kommentaar

<< Home