.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, veebruar 03, 2011

ESIMENE sündinud :)


Esimene minu "kahest lapsest" on nüüd sündinud ehk et MINU ELU ESIMENE RAAMAT ON ILMUNUD! Appi, ma pole enam üldse kindel, kui õnnelik ma selle üle olen. Eks seda oskan pärast öelda. Esiteks juba seetõttu, et ma enam ei mäletagi, mis ma sinna kokku kirjutasin... ma pean nüüd ise ka selle ostma ja uuesti läbi lugema :)

Rohkem infot raamatu kohta Tänapäeva kodulehelt!

Ja netipoodides vähemalt on ka juba müügil. Näiteks Apollos (ma ju loomulikult kohe kontrollisin).

Kusjuures ma pean vist Herlendi saatma endale ühte ostma... ma ei saa ju ise minna (a)

1 Arvamused:

Postita kommentaar

<< Home