.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, jaanuar 12, 2011

Lõpupidu!!!


Foto tulemuste teavitamiselt 2010.a veebruaris (foto Eesti Lastekirjanduse Keskuse kodulehelt)

Ja ma ei läinudki enne vanaks ja halliks, vaid jõudsin ära oodata:
minu esimene raamat "Lõpupidu" on ilmuvate raamatute nimekirjas, mis tähendab, et ilmub lähikuudel!!!

Ma olen seda umbes aasta aega oodanud, sest noorteromaanivõistluse tulemused avaldati eelmise aasta veebruaris. Märtsis juba uue konkursi tähtaeg... aga selleks ajaks ma vist midagi ei valmis ei saa.

Ma loen praegu ise ühte sama konkursi raamatut ja see mulle kohe üldse ei meeldi... ma ei hakka seda isegi kusagil arvustama... seega seda enam on mul paanika, et kas minu raamat on samamoodi ikka üldse valmis ilmumiseks..... :S Aga no igatahes nüüd ta ilmub :)