.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

esmaspäev, detsember 06, 2010

Lugemishaige

Appi, ma ajan ennast hulluks!
Lugesin praegu hunnikut kirjandusblogisid ja sain pika nimekirja raamatutest, mida lugeda tahan. Rääkimata sellest, et kolme raamatukogu erinevad raamatud+ enda ostetud seisavad riiulis... ja Karini raamatud maal laua peal... jne.

Aga mul on enda raamatuga veel tööd teha ja ma tahan selle lõpuks valmis saada, enne kui teiste teoseid jälle nautima hakkan (kuigi ühe raamatu olen ikka igas kuus korralikult läbi lugenud, nagu näha mu lugemisblogist). Samas järgmise aasta algul tahaks ikka noorteromaanivõistlusele ka ühe teose kirjutada ja selle tähtaeg on juba 1.märtsil. Mul on kaua peas keerelnud mõte olemas... aga enne tuleb eelmine ära lõpetada...

Lihtsalt SEEKORD ma olen realist ja tean, et terve veebruarikuu jooksul pole mul mõtet ühtegi sellist tegevust oma ellu planeerida, sest siis olen ainult oma armsate pisipõnnide päralt!!! Ja see saab ka vahva olema... kuigi mulle tõesti meeldib terve öö järgjest magada :)