.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

esmaspäev, november 08, 2010

Tsuh- tsuh... piilupart...

Meie poja hakkas eelmisel nädalavahetusel mulle mänguhoos rongisõitu laulma. Tal ei ole seda ühegi lauluplaadi peal, kodus me seda ei laula ja muusikakooli lauluõpetaja (kelle ma täna üle kuulasin) väitis, et muusikatunnis nad seda pole õppinud. Rühma kasvatajaid ma pole veel üle kuulanud, aga kahtlustan neid :) Tegelikult on asi selles, ma lihtsalt jäin Mathiast seal põrandal tema vastas istudes suu ammuli vahtima, sest see oli selline üllatus. Jah, ta ei laula täisversiooni, aga igast reast tuttavad kohad (tsuh-tsuh... piilupart... rattataa... jne) ja ülejäänud kohad noogutab rütmi täis, nii et täiesti arusaadav kompott. Oi, ma olin nii õnnelik ja uhke!

Muusikakoolis on viimased korrad ka nii hästi läinud. Aga no ta käib ju seal juba teist aastat ka, seega midagi peab ju külge jääma :)

Ja praegu olen ma ülimalt õnnelik, et peale seda, kui Mathias oktoobris nädalakese haige oli, on ta nüüd terve! On ju nii, et me ei pane tähele, kui laps (või ise!) terve on, aga kui on haige, siis ju kogu maailm ja kõik tegemised seisavad. Seega täna olen õnnelik, et ta on terve!!! Eelmisel nädalal oli lasteaias ka mõni päev vaid 2 last (nimekirjas on 18 last nende rühmas). Ülejäänud pidid enamuses haiged olema. Täna oli lasteaia hoolekogu ja seal küsisin veel üle ka, et kas tõesti nii palju haigeid ja pidigi nii olema! Seda enam olen õnnelik!

(ja kuna ma pole ebausklik, siis ei usu ärasõnumisse, seega kui mu laps nüüd haigeks jääb, siis see EI OLE sellepärast, et ma siin õnnelik olen) :P

Täna sain kirjastus Tänapäev blogist ka selle vastuse, et minu esimene noorteromaan sel aastal ei ilmugi. Nad annavad nüüd igasuguseid muid raamatuid aasta lõpuni välja ja noorteromaanivõistluse teostega jätkavad alles järgmisel aastal. See-eest hakkab mul järgmine "asi" valmis saama. Kui Mathias ilusti edasi terve on ja 3 korda nädalas lasteaias käib, nii et ma saan hommikuti tööd teha, siis... varsti saab valmis :)