.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, november 09, 2010

Riigikogu valimistest


Foto pärit Urmas Saardi blogist
Muude tegemiste vahel käisime eelmisel laupäeval ka IRL infotoa avamisel Port Arturis. Kuna nüüdsel ajal teemaks ikka valimised, siis minu jaoks saab ka üha aktiivsemaks küsimus, et keda valida... ja kes võiks üldse kandideerida.

Maaja Kallast kirjutas sellest hästi ühes Maalehe artiklis:
"Riigikogu valimised lähenevad. Kas tõesti eelistatakse jälle lehvivaid lokke, artiste, sportlasi ja teisi kenasid inimesi, samas kui vanade Euroopa kultuuririikide parlamentides istuvad enamasti juriidilise ja majandusalase kõrgharidusega spetsialistid."

Seega valimistega seoses usun, et Riigikogu kandidaat võiks:
1. tuntud olla mujalt, kui vaid seltskonna ajakirjade veergudelt,
2. omada Riigikogu töös kaasaaitavat (kõrg)haridust,
3. olla valmis valituks saamise korral tegelikult ka Riigikogus tööd tegema (ehk et mitte lihtsalt hääli korjama minna).

Ühel päeval loodan ise igatahes ka Riigikokku kandideerida. Ma usun jätkuvalt, et tööd saab ära teha igal tasandil. Samas usun ma, et selle asemel, et vinguda, kuidas seal on ainult ebakompetentsed inimesed, tasub ise midagi ette võtta ja proovida ise sama asjaga hakkama saada (selle asemel, et lihtsalt teisi kritiseerida).

No aga viimased aastad olen ma ühiskondlikult küllaltku passiivne olnud ja peaaegu täiskohaga ema ja üliõpilase amet ei soosi Riigikogu valimistel häälte korjamist (nii vähemalt targemate poolt arvatakse!!!)... seega eesmärgi täitmiseks tuleb eelnevalt jälle asjalikuks hakata. Huvitav, millised ametid siis ema ja üliõpilase omast aktsepteeritavamad on?!?

1 Arvamused:

  • At 3:39 PM, detsember 10, 2010, Anonymous Anonüümne said…

    Hea blogipidaja!
    Selleks ja sellisteks avaldusteks ongi mõeldud (väljamõeldud?)blogid.
    Tubli inimene leiab enesele siit paraja annuse "mahalaadimist" ja suure hulga mõttekaaslasi. Hiljem hea lugeda ja arvata oma tegemiste ja olemiste kohta- kas me ikka muutume ja mis on muutunud...
    Ka mina kavatsen kandideerida Riigikokku, üksikkandidaadina, vaatamata sellele, et esindan siiski ka ühte väikeparteid (või on kõik registreeritud erakonnad ikkagi lihtsalt erakonnad?!), vaatamata sellele on minu eesmärk siiski teine. Nimelt kavatsen ma tõestada ja toetada selle teoga ka kunagist Eesti Vabariigis kehtinud kommet- esindusnormides ei olda raha ega palga eest, seal on olla auasi ja selleks, et esindada rahvast, pole vaja palka! Nii siis ongi, et otsin Viljandi- ja Järvamaalt ettevõtmisi, mtü-sid ja seltse ning seltsinguid, kellele oma palgad jagada- viimse sendini, igale organisatsioonile ühe kuu palk. Kokku vajaksin seega 48 sellist organisatsiooni ja lisaks muidugi ka hääli, et seda teostada. Minu kreedo selleks on- Raha Rahvale tagasi, ja loomulikult poleks paha kui sedasi saaks aidata kokku 48 x 101 x 4x keskmine palk!!! Kui paljudele külaseltsidele, laulukooridele, puudega inimeste ühingutele, lastekodudele jne. jne.sellest oleks kasu! Usun, et paljudele ja palju, palju rohkem kui senine poliitbroilerlus... Head kaalumist kuid mulle saate saata ka neid mtü-sid aadressile vpaddar@hotmail.com

     

Postita kommentaar

<< Home