.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, november 19, 2010

Päeva rekordi omanik!

Käisin täna Tallinnas konverentsil.
See toimus riigikogu konverentsisaalis, seega sissesaamiseks tuli kindlasti ID kaart kaasa võtta. Mul on ID kaart alati rahakotis, seega kontrollisin seda igaks juhuks alles Vaimõisas.
Ei olnud rahakotis!
Tuli meelde, et eelmisel nädalal käisime teatris ja andsin oma ID-kaardi Herlendi taskusse, kui äkki netipiletite ümbervahetamisel peaks keegi mind "tuvastada" tahtma.
Ümberpöörd ja tagasi Libatse poole. Ehk siis planeeritud ajaga tuli 84 kilomeetrit rohkem sõita. Sõitsingi. Kiiresti sõitsin. Leppisin endaga kokku, et kui koju tagasi minnes politseile vahele jään, siis enam Tallinnasse ei lähe. Ei jäänud vahele.
Alles Kernus jäin. Enne Kernut mõõdeti. Möödasõidu ajal. Mingist vanast Passatist mõõdeti. 39 km üle lubatud kiiruse.
Pidavat olema päeva rekord. Politseionu siis küsis ka, et noh, kas on hea auto? "Liiga hea järelikult, sest muidu ma siin ei istuks," oli ainus, mis oskasin vastata.

Nüüd pean/saan kirjutada vastulause ja siis alles otsustatakse, et palju trahvi saan. Aga oleks 40 km üle olnud, oleks asi hullem olnud. Hea on, et ma sellel teelõigul aeglasemalt sõitsin, kui enamus teed! :)
Ja ma ei saa sellest vastulause teemast aru- mida ma kirjutan, kui ma tean, mida ma tegin? Kuidas saab trahvi suurus oleneda sellest, mida ma neile sinna põhjenduseks kirjutan???

1 Arvamused:

Postita kommentaar

<< Home