.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, november 20, 2010

Heifer koolitus


Tänase päeva veetsime Suigu rahvamajas. Kuna eile õhtul sai u kl 23 tehtud otsus, et läheme Pärnusse bowlingut mängima, siis oli tänane päev natuke unine. See aga ei takistanud päeva nautimast! :-)

Tegemist oli siis Heifer programmi koolitusega. Tegemist projektiga, mille raames on osalevatel peredel võimalik saada loomi ja omavahel vahetada teadmisi. Tulevaseks kohustuseks endal hiljem sama väärtusega loomad edasi anda. Meie huvi on loomulikult küülikutega seotud.

Ma ei jõua ära oodata aega, kui minu facebooki farmimisest saab päris farmimine :-) Tegelikult pole ma aga loomulikult kindel, kas ma ikka olen valmis selleks, et maa harimiseks või looma toitmiseks ei piisa enam ühest hiireklikist, vaid tuleb rohkem vaeva näha ...hmmm... aga igatahes liigume jätkuvalt sinna poole!