.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, august 10, 2010

Mathias lasteaiakas

Tänasest on Mathias ka osaliselt lasteaialaps. Augustikuus käime õues mängimas, aga septembrist võetakse ta täitsa nimekirja ja hakkab paar päeva nädalas hommikuti käima. Äkki tulevikus rohkem ka. Oleneb, kuidas talle meeldib.

Ma tean küll, et lubasin, et minu laps ei hakka kunagi lasteaias käima... aga nagu näha, siis ma mõtlesin ümber :) Esiteks piilub Mathias kogu aeg meie maja taga oleva liivakasti poole ja küsib "tita? tita?". Teiseks ma lihtsalt ei suuda oma töödega hakkama saada 2 tunniga päevas (ehk Mathiase uneajal neid tehes), seega tuleb poja ära "komandeerida", et ma kodus veidi tööd tehtud saaksin.

1 Arvamused:

Postita kommentaar

<< Home