.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, juuli 22, 2010

Maja ja kirjasõna ehitamine

Kuumaga võitlemise kõrval on meie peres praegu põhilisteks teemadeks ehitus ja kirjutamine. Ehk et Herlend ja co püüavad ikka üht-teist meie kodutalus ehitada ja mina teen nägu, et kirjutan. Ma ei tea jätkuvalt, et millal mu noorteraamat "Lõpupidu" täpselt ilmub, aga selle sarja esimesed on juba ilmunud. Seega lootust on:)
Praegu üritan midagi vanematele kirjutada... aga ise ütlen arglikult, et eks ta ikka mingi naisteka stiilis tuleb.
Aga vot kui päev otsa tegeled sellega, et kuumuses ellu jääda ja et pojal ka kõik hästi oleks, siis õhtul, kui Mathias magab, ei ole enam jõudu, et loominguline olla. Isegi kui tahaks... ja nii ma viimased päevad polegi enam midagi kirjutanud, kuigi olen erinevatest kohtadest üles korjanud mitu head mõtet käsiloleva raamatu jaoks.

Lugemisest püüan ka praegu hoiduda, sest muidu hakkaks mõni raamat otseselt mõjutama. Püüan vähemalt ühe korra lõpuni välja kirjutada ja seejärel teen pausi ja siis hakkan jälle ise lugema. Kusjuures käsilolevat "asja" alustasin ma juba 2007.a sügisel. Praegu on olemas 62 lehte :P