.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, juuni 16, 2010

Teoloogia magister ...või midagi...

Ehk siis täna selgusid ametlikult lõpueksami tulemused, mis oli minu viimane takistus teel magistrikraadini. nüüd ma olen siis vist teoloogia magister kristliku kultuuriloo alal (täpsem nimetus selgub homme tunnistuselt).

Magistrieksami ja magistritöö koondtulemuseks oli B, mis on minu jaoks praegusi olusid arvestades VÄÄÄÄGGGGAAA HEA! Ma kartsin tõesti, et ma ei saa üldse läbi, sest 2 nädalat, mis pidid ainult õppimisele kuluma, läksid mõne muu projekti nahka. Ja see ei olnud minu valik...või siis ikka oli ka! :)


Seega ametlik lõpetamine homme, neljapäeval, 17.juunil. Kell 12 on jumalateenistus Pühavaimu kirikus ja seejärel kl 14 aktus Usuteaduse Instituudis.

Kuna mul on kogu aeg olnud vaja olulisemate asjadega tegeleda, siis avastasin täna, et homseks oleks vaja midagi lõpetamisele selga panna, soeng võiks olla ja muidu ka ilus. Seega tormasin lõuna ajal Mathiasega kõige EBAMEELDIVAMAT asja tegema: shoppama! Mathiasel oli õnneks uneaeg, seega ma ei viitsinud temaga kaua mööda poode ja proovikabiine ringi tuuseldada ja nentisin üsna kiiresti, et poodides pole midagi saada :) Eks ma siis homme hommikul kodus kapi ees nuputan, et kas mul on midagi selga panna või mitte.

Kui ma oleks 2 kuud tagasi arvanud, et kõigi oma projektidega praeguseks valmis saan (mida ma õnneks olen saanud), siis ma oleks ju võinud isegi lasta endale midagi õmmelda ja oleks võinud isegi juuksuri aja endale 2 kuud tagasi kinni panna... aga nagu öeldud- elus on olulisemaidki asju! Minul on oma isiklik pisike projekt, mis (KES) on hulga olulisem, kui üks lõpetamine (selle pidulik osa, ma mõtlen- tunnistus on oluline!). Seega panen homme Mathiase ilusti riidesse ja ise püüan lihtsalt hästi välja magada!

Aga VÄGA HEA TUNNE on küll! Mul on SUVEVAHEAEG!!!

2 Arvamused:

  • At 1:50 AM, juuni 17, 2010, Blogger kukupai said…

    Soovin õnne! Tiitel on Sul täiesti õigesti kirja pandud, aga kiriku nimi on Püha Vaimu (kirjutatakse lahku)

     
  • At 7:17 PM, juuli 05, 2010, Blogger Heli said…

    Tänud õnnesoovide eest!
    Aga no näed- kiriku nime jah ei suutnud 2 aasta jooksul õigesti ära õppida :)

     

Postita kommentaar

<< Home