.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, juuni 10, 2010

Õppimisvõimetu

Ma püüan... ausaõna, ma püüan targaks saada... aga mu mõistus ei tee enam koostööd. Minu mõistus on aru saanud, et kool on läbi ja enam ei pea õppima. Minu mõistus teab, et mul on ainepunktid koos ja magistrieksami osatöö (magistritöö) on tehtud, aga seda ta ei taipa, et lõpueksam on ju tegemata!!!

Ja siis mu laps ja koer mõtlevad ka, et praegu on parim aeg kogu aeg minu tähelepanu pärast kakelda. Ja ilmad on ilusad ja seega on oma talus vaja tööd teha, sest see on ju niiii vahva!

No Vana Testamendi ained on läbi "nuusutatud"... ja Uue Testamendi ainete küsimustele suutsin eile enam-vähem vastata.... täna siis kirikuajaloo juures....

Aga homme on MTÜ juhtide arenguprogrammi järgmine koolitus. Seekord teemaks finantsjuhtimine.
Ja laupäeval on kiriku laulupäev Tartus. Hommikul kl 10 algab proov, seega peab varakult sõitma hakkama. Laulupidu ise hakkab kl 17.
Esmaspäeval juba lõpueksam.
Kolmapäeval jälle volikogu.
Neljapäeval lõpupidu.

Peale jaanipäeva hakkab Pärnu praostkonna kristlik lastelaager Uulus.
Peale seda tuleb vist Balticale akordionit mängima minna jälle.

Nii see elu käibki! :)