.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, mai 29, 2010

Lõpetav kooliõpilane

Huh, ma tunnen ennast nagu kooli lõpetav üliõpilane: ma olen magamata, seega väsinud, tige, tunnen, et ei oska midagi, tean, et aega ei ole ei õppimiseks, et mitte millekski muuks...

Aga kõige rohkem vihastab see, et ma ei kujuta ette, mis must saab siis, kui kool on läbi? Mida ma siis tegema hakkan, kui mul pole kooli, kus õppida? Iga kuu võimalust kohtuda inimestega, kellel on huvi samade teemade vastu ja kellega rääkida igapäevastest teemadest väljajäävatest asjadest? :(

Vana ja tuntud tõde on see, et mina näen ennast elupõlise õpilasena, sest minu arust ainult nii ongi võimalik normaaselt ja täisväärtuslikult elada