.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, aprill 13, 2010

Puhka rahus, kallis Gunnar!




Aprillikuu algul käisime Mathiase ja veel paari inimesega Rootsis. Põhjus polnud kahjuks sugugi vahva- nimelt lahkus ootamatult paljudele kallis Gunnar Eriksson ehk St Pauli koguduse õpetaja. Loomulikult ei olnud keegi meist selleks valmis, kuid üheskoos oli siiski veidi kergem. NAgu matuste puhul ikka, on minu arvates peale matuseid siiski veidi lihtsam, sest matused aitavad inimesega hüvasti jätta.
Hüvastijätmisele kulus tõesti terve päev, sest jumalateenistus kestis mitu tundi ning peale väikest kohvipausi oli veel mitmetunnine mälestuskõnedega kohtumine.
Kogu aeg oli tunne, et Gunnar tuleb ka lõpuks kusagilt välja... aga ei tulnud... Mul on tohutult hea meel, et mul oli võimalus nii toredat inimest tunda. Ma ei tea, kuidas ma oleks mõned aastad tagasi oma elu raskete sündmustega hakkama saanud, kui poleks olnud Gunnarit... Aga ta oli! Ja aitas! Ja oli olemas!
Aitäh sulle, kallis Gunnar!
Puhka rahus!