.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, aprill 23, 2010

Magistritöötamas

Viimasel ajal on kõik mõtted magistritöö juures. Ma küll otsustasin juba korra, et ma ei saa-ei oska-ei taha-ei jõua... aga siis juhendaja suunas veidi ja nüüd ikka tundub, et saan hakkama.
Meie puhul on siis tegemist väiksemamahulise tööga ehk u 25 lehekülge sisu, kuna see pole päris magistritöö, vaid 2 AP andev osatöö. Nimelt tuleb peale selle 14.juunil veel suur magistrieksam ka teha!!! Eksam kestab 6 tundi.
Magistritöö teemaks on mul "Surmajärgse taevarännu motiivid hilisantiikaja religioonides". Käsitlen motiive varakristluses ja gnoosises. Algallikad, mis tuleb läbi töötada on inglisekeelsed tekstid sellistelt autoritelt, nagu Origenes, Tertullianus jt ning gnostilistest tekstidest näiteks Nag Hammadist leitud Pauluse apokalüps ning 1.Jaakobuse apokalüps.

Teema on väga huvitav ning kõige rohkem tekitab masendust see, et ma saan aru, kui vähe on võimalik 25 lehekülje jooksul kirjutada (minu oskuste juures, ma mõtlen). Aga doktoritöö ja doktoriõppe peale ma vist ikkagi ei julge veel mõelda...