.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, märts 13, 2010

Miks Jumalast ei saaks ülikooli õppejõudu?

Ma väga vabandan, aga autori kohta andmed puuduvad. Ma olen selle kunagi varem endale arvutisse salvestanud ja ei tea kust, aga see on päris hea (minu arust) :

Miks Jumalast ei saaks ülikooli õppejõudu?

1. Tal oli vaid üks peamine publikatsioon.
2. See oli heebrea ja kreeka keeles.
3. Sellel teosel puudus kasutatud kirjanduse loetelu.
4. Seda teost ei tutvustatud enne teadusajakirjades.
5. Autorsus pole 100% kindel.
6. Jumal võis küll luua maailma, kuid mida tegi ta enne seda?
7. Teaduslik nõukogu ei saa korrata tema tulemusi.
8. Ta ei ole saanud Eetikanõukogult luba inimkatseteks.
9. Kui eksperiment läks nurja, püüdis ta seda varjata katsealuste uputamisega.
10. Vaevalt, et ta tuleks auditooriumisse ja ütleks: "Lugege raamatut!"
11. Räägitakse, et ta olevat pannud oma poja õpilasi õpetama.
12. Ta saatis oma kaks esimest tudengit minema.
13. Tema vastuvõtuajal olid ebaregulaarsed ja mõnikord korraldati neid mäetippudel.
14. Kuigi tal oli vaid 10 nõudmist, kukkus enamik tudengeid läbi.

5 Arvamused:

  • At 5:04 PM, märts 13, 2010, Blogger Tatsutahime said…

    Noh, islami jumalal on natukene rohkem lootust :-)

     
  • At 11:01 PM, märts 13, 2010, Anonymous Anonüümne said…

    Nali naljaks, aga see "üks publikatsioon" koosneb 66st raamatust, mis pealegi on tõlgitud peaaegu kõikidesse maailma keeltesse.

     
  • At 11:06 PM, märts 13, 2010, Blogger Heli said…

    Ma usun, et nii me võiks jah kõik need punktid läbi võtta, kuid see postitus on tõesti mõeldud (loodetavasti viisaka) naljana :)

     
  • At 9:40 PM, märts 17, 2010, Anonymous Anonüümne said…

    :) hää muigamise koht :) Aitäh!
    valgusekandja

     
  • At 12:18 AM, märts 23, 2010, Blogger Marko said…

    Vabandan pika kommentaari eest mille leidsin peale aastaid jälle ülesse :)

    Arvutigeenius Bill Gatesi käest on nõu küsitud väga paljudel teemadel, vähemalt autotöösturitele Gatesi visioonid ei meeldi.

    Ühes äsjases loengus võttis Gates teatada, et kui autotööstuse tehnoloogia oleks arenenud sama kiiresti kui Microsofti arvutite väljatöötamine, siis sõidaksime me kõik juba ammu 25 dollarit maksvate autodega, mis kulutaksid ühe liitri bensiini 1000 kilomeetri läbimiseks.

    BMW ühe direktori Eberhard von Kuenheimi kommentaarid Gates'i väite kohta on suhteliselt karmid.

    "Kui BMW oleks Microsofti eeskujul oma tehnoloogiat arendanud, sõidaksime selliste autodega:

    Ilma ühegi arusaadava põhjuseta läheks auto paar korda päevas rikki. Autod peatuksid aeg-ajalt keset maanteed, kuid juht peaks seda loomulikuks. Ta käivitaks mootori uuesti ning jätkaks sõitu.
    Iga kord, kui ülekäigurajad ja muud jooned teedele maha märgitakse, tuleb uus auto osta.
    Aeg-ajalt juhtuks mõnda "keerulist manöövrit" -- näiteks vasakpööret -- sooritades selline jama: auto mootor seiskub ning edasisõitmiseks ei aita muu, kui tuleb mootor uue vastu vahetada.
    Autot saab kasutada vaid üks inimene korraga, kui juht ei osta "Car 95" või "Car NT" litsentside paketti. Tõsi, koos sellega peaks ta ka autosse istmeid juurde ostma.
    Konkureeriv autofirma võiks valmistada sõiduki, mis on kaks korda töökindlam, kolm korda võimsam ja viis korda mugavam kui BMW, kuid selle autoga saaks sõita vaid viiel protsendil riigi maanteedest.
    Õlirõhu, bensiinihulga, jahutusvedeliku temperatuuri jms. signaallambid asendataks ainult ühe suure punase tulega: "General car default".
    Liiklusõnnetuses ei avaneks auto turvapadi mitte kohe, vaid enne küsiks auto oma juhilt: "Are You sure?" Arvake ise, mitu juhti jõuab kiirusel 160 km/h vastu puud paiskudes "Yes" vajutada...
    Iga kord, kui BMW esitleks uut mudelit, peaksid kõik selle ostjad uuesti autokoolis käima, sest uuel autol poleks eelkäijaga absoluutselt mitte midagi ühist.
    Aeg-ajalt oleks autoomanik tõsises hädas. Ilma ühegi arusaadava põhjuseta ei saa ta oma autosse muidu sisse, kui ta korraga tõmbab ukselinki, lööb jalaga tugevalt vastu esirehvi, närib antenni ja loomulikult pöörab veel ka võtit lukuaugus.
    Auto mootori seiskamiseks peab armatuurlaual vajutama nuppu "Start"."

    Küll oli hea lugeda ja asetada seda siia peale 12 aastast pausi. Internet on ajalugu! (Leitud internetist)

     

Postita kommentaar

<< Home