.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, august 20, 2009

Lõpupidu

Jepikajeeeee... täna sain valmis oma esimese .. asja! No et sel aastal olen lõpuks otsustanud, et täidan üle kümne aasta olnud unistuse ja kirjutan ühe raamatu. Täna lõpetasin oma esimese noortromaani "Lõpupidu". Nüüd tuleb muidugi veel järeltöö ära teha. Tähtaeg on 1.september, sest saadan selle kirjastus Tänapäev noorteromaanide võistlusele. Teised saavad lugeda siis, kui see peaks seal mingi koha saama ja kui see avaldatakse. Kui ei avaldata... siis üritan edasi!!!
19.juuli 2007 olen ise oma blogis sel teemal kirjutan, kuidas ma 10 aasta jooksul õppisin seda, et ümbritsevatele inimestele ei tasu rääkida, et kirjutad raamatud (või üritad midagi muud suurt korda saata). Sealt kipub tulema vastuseks, et:
- nõme jutt, sa ei saa sellega nagu nii hakkama;
- ah, ära uhkusta siin;
- kas sa oled veel vähe teinud iseenda upitamiseks, et nüüd pead veel midagi sellist rääkima.
(ma oma vanast päevikust vaatasin, et jah just nii öeldigi)
Igatahes kahju, et inimesed, kes selliseid asju ütlevad, ei mõtle, et äkki mõni (mitte mina!!!) jätabki lähedaste toetuse puudumise tõttu mõne asja tegemata!
Ma igatahes lähen oma esimest väikest "asja" korrastama nüüd!
Kusjuures alustasin seda 2,5 aastat tagasi, aga vahepeal see seisis, nagu kõik muud mu loomingulised tegemised. Aga äkki olen ma nüüd jälle töökorras ja suudan ka aega varastada :-)