.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, juuli 10, 2009

Teeliste kirik

Kuna ma olen praegu kodune "puhkav" ema, siis olen esimest korda osalenud Teeliste kiriku projektis. Seega oleme koos Mathiasega käinud "kirikut valvamas", et soovijad saaksid kirikut külastada.
Tavaliselt läheb seal aeg kiiresti, sest laulame, mängime klaverit, loeme Piiblit, imetleme küünlaleeki... Täna olime teist korda, kuid juba praegu oleme ennast veel vähemalt neljaks korraks kirja pannud! Täna alustasin Yancey raamatu "Jeesus, keda ma ei tundnud" lugemist. Varsti ehk saab selle kokkuvõtet lugeda minu lugemisblogist!
Kusjuures peaks ka ise ette võtma väikese suvetuuri mööda erinevaid kirikuid....