.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, jaanuar 13, 2009

Kiire elamine!

Vahepeal on elamisega nii palju tegemist olnud, et blogimiseks polegi aega jäänud!
Oleme tegusad olnud. Mathias kasvab kiiresti. Pühapäeval käis koos issiga kaalu peal ja erinevate arvutuste tagajärjel saime poja kaaluks 6,7 kg. Pole ime, et mul käed juba haiged on tema söötmisest :-) Samas on ta väga hea trenn!
Mathias on nii palju arenenud ja iga päevaga muutub asjalikumaks. Mul on juba tunne, et ta jätab beebi-olemise etappe vahele ja tahab ruttu suureks poisiks saada. Põhimõtteliselt on see vahva, aga ma tahaks, et ta ikka pisipoja veel oleks. Kõige armsamad on need pikad naermised ja naeratused, mida juba emme ja issi päris tihti saavad.
Eelmisel reedel käisime koos pojaga Tallinnas koolis. Sain tehtud kirikuloo eksami. Jaanuari lõpus oleval sessil on tulemas Vana Testamendi eksam ning püüan ära teha ka fundamentaalteoloogia, mis jäi detsembrikuus tegemata, sest Mathias sai koolistressi. Praeguseks on aga Mathiasele koolis meeldib. Ta oli nii armas ja tubli terve päeva, et kõik kiitsid teda ja mul tuli kohe lootus, et ehk läheb meil koolis käimine mõnda aega sujuvalt ja äkki saangi ikkagi õigeaegselt ära lõpetada! Eks näis!
Ja mitu korda käisime jäärajal autodega sõitmas! Niiii vahva !!! Ja mul tuleb täitsa miskit isegi välja, kuigi see on minu jaoks esimene kord!