.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, detsember 06, 2008

Minu perekond!

"Täna sain 1.nädalaseks! Pidu peeti vanaema ja vanaisa juures. Tegelikult oli see pidu küll mõeldud minu tädi Evele, kuna tema sain 25.aastaseks, aga kuna kõik tõid ka mulle lilli ja kingitusi, jäi mulje, et see on minu sünnipäev ka!

Tegelikult magasin ma selle sünnipäeva maha! Kõik rääkisid kogu aeg nii palju ja nii kõvasti, et selle müha taustal oli hea tudida.

Ma mõtlesin välja, et peale selle, et olen üliarmas, olen ka staatuste muutja. Nimelt tänu minule võivad nüüd mitmed inimesed ennast uue tiitliga nimetada. Näiteks on nüüd juures: 2 tädi, 1 onu, 2 vanaema, 1 vanaisa, 2 vanavanaema, 1 vanavanaisa, 1 vanatädi jne. Mul ei tule kõik meelde, aga nemad igatahes on küll tänu minule vanemad :-)

Mulle meeldib jätkuvalt siin väga! Magan päeval väga ilusti ja öösiti... mitte nii ilusti! Üldiselt olen aga tubli ja öösiti magan ikka ka kohe mitu-mitu tundi järjest. Niisama ei kiu-viu ja kui nutan, siis on mul ikka midagi viga. J0nnipunn ma ei ole. Pigem on näiteks vanaema koguaeg hädas, et alati kui ma talle külla lähen, siis ma magan. "