.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, november 20, 2008

Viimane tähtaeg- TÄNA!

Täna on siis viimane kõigist nendest tähtaegadest, mil meile on antud. Minul pole aga mitte vähimatki tunnust, et hakkaks sünnitama! Kui vahepeal nädalaid tagasi oleks võinud veel arvata, et varsti on minek, siis nüüd enam mitte!

Ma arvan, et ma olen nii mõnus ja armas seest beebi jaoks, et ta jääbki sinna! Ausalt, ma olen täiesti kindel juba! Ja ega ma ise ka ei viitsigi enam sünnitama minna, sest see võib ju valus olla :-P Nii on hulga mõnusam olla! Musi ka ütles, et ta juba harjunud, et ma nii suur olen... seega probleeme polegi!

Seega otsustatud! - rohkem uudiseid ei tule sel teemal! :D :D :D :D :D