.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, november 29, 2008

Uus ilmakodanik!


Tere!

Mina olen Mathias. Olen siin alles täitsa uus. Sündisin laupäeval, 29.novembril kell 3.06 varahommikul. Minu emme läks aga haiglasse juba reede hommikul kell 8 ja pidi minu vastuvõtmiseks palju tööd tegema.

Ma kaalusin sündides 4670 grammi ja pikkust on 54 cm. Hinnang Apgar´ile oli 1.minutil 9 ja 5.minutil 10. Arsti-tädide arvates olen asjalik.


Minu ja emme ja issiga on kõik korras ja varsti kirjutame oma tegemistest pikemalt!

3 Arvamused:

  • At 10:58 PM, detsember 02, 2008, Blogger Happy Eppy said…

    Tere tulemast Mathias siia asjalike inimeste ilma! Esialgu on see ilm siin võõras ja veider aga küll sa ära harjud. Tee kõva häält kui miski ei meeldi... või meeldib! Loodan peatselt kohtuda! Inglid su üle!!!

     
  • At 3:06 AM, detsember 03, 2008, Blogger Marko said…

    Ja minu postitusest oli abi! Muutu nõrgaks ja loobu pingetest ja see juhtub. Nii juhtuski. Eelmine postitus oli 28.11 ja järgmine päev see juhtuski.

    Palju õnne ema Helile ning teretulemast Mathias! (Poiss teab, millal poiss tuleb, ikka siis kui poiss ütleb ;-))

     
  • At 9:31 PM, detsember 03, 2008, Blogger merka said…

    Oi kui armas!

     

Postita kommentaar

<< Home