.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, november 05, 2008

Uudised... puuduvad!!!

Eile oli mul siis esimene tähtaeg. Nagu näha, olen ikka veel siin :-)
Eile käisin arsti juures. Kõht osaliselt alla vajunud, seega miskit toimub.
Diagnoos: võin minna sünnitama igal hetkel... ja samas veel ka paar nädalat vastu pidada.
Ultraheli tehti ka. Sealt oli samuti näha, et sünnitus läheneb (üllatus-üllatus!!!), aga kooli lubasid nad mul minna küll.
Umbes 20 minutit pidin selle masina all istuma, mis vaatab ja salvestab beebi südametoone. Kõik oli korras, aga minul oli lõpuks sellest selili lamamisest küll juba paha. Vererõhk oli selle masina alt tõustes 130/80 ja see peaks kõrge olema (raseduse ajal muidu ikka 120/80, 115/80 jms). Hemoglobiin ka 110, mis minu arust on madal, aga arsti arvates normaalne praegu.

Nädala aja pärast on siis uus aeg... kui ma enne sünnitanud ei ole!

Aga mul endal jätkuvalt pole enam üldse mingit tunnet, ega sünnitamise plaani. Kogu energia läheb praegu igale poole mujale. Tahaks lihtsalt puhata juba, et midagi ei toimuks.

Täna hakkan koristama, sest ma ei viitsi enam karpide ja kottide otsas elada!

p.s. ärge helistage! ;-) Me helistame teile ise! :P

1 Arvamused:

  • At 2:03 PM, november 08, 2008, Anonymous Lilli said…

    Meie pääsesime sellest helistamisest :), sellega, et ei teatanud sünnikuupäeva. Kõik nuputasid ise, aga keeegi ei nuputanudki täpselt välja :)

     

Postita kommentaar

<< Home