.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, november 11, 2008

TOORES kana !!!



Jätkuvalt jääb üle kinnitada fakti, et ma vist ei sünnitagi enne jõule!!!

Aga eile otsustasin teha riisi-kana-köögivilja sööki (ma ei tea, kas sellel oleks ka mingi ametlikum nimetus). Seega lasin Herlendil tuua poest vajalikke asju ja ta sai sellega väga hästi hakkama. Ainult, et kui kanafilee kotist välja võtsin, siis oli see... TOORES! Ma pole mitte kunagi midagi päris toorest lihast teinud. Ise ostan alati valmis fileed.

Minu jaoks on söögitegemise juures siiani müstika, kuidas saab olla hunnik mittesöödavaid komponente ning umbes tunni pärast on need kõik söödavad!

Selle kana suhtes aga pidasin nõu isaga (!!! :P) ja otsisin internetist... ja saingi hakkama! Täiesti söödav tuli! Ja minu imestus oli suur, kui nägin kuidas sellest kummalisest lihatükist tekkis normaalne valmis kanaliha :-)

Oma otsingute käigus sain foorumist ühe kaasraseda käest info interneti kokaraamatu kohta. Seal surfasin ka ja printisin mitu retsepti välja! Uskumatu, kui lihtne (vähemalt nende retseptide järgi) on mitme hea söögi valmistamine!

Ma arvan, et hakkan nüüd katsetama toorestest asjadest söögi tegemist, sest see tundub täiesti põnev (kui mul ainult kogu aeg nii kiire ei oleks ja kui päevad nii lühikesed poleks...)

1 Arvamused:

  • At 10:18 AM, november 17, 2008, Blogger Happy Eppy said…

    Ha ha ha :-) Toores kana :-) Kullake, seda nimetataksegi söögi tegemiseks, et võtad töötlemata toiduained ja asud ise vaaritama...Sul on seni hästi läinud, et alles nüüd avastad! Aga jõudu igatahes... Ja ootan ühel päeval kutset õhtusöögile, mille oled ise teinud toorest asjast :-)

     

Postita kommentaar

<< Home