.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

pühapäev, november 02, 2008

Üürniku tüng


Tänaseks oli kokkulepitud kohtumine inimesega, kellele kõik üüriga seonduvad kokkulepped sobisid ja pidime vaid korteri üle vaatama veel. See tähendas, et ma läksin hommikul vara korterisse koristama ja viimaseid asju pakkima ning mõne tunni pärast tulid mehed suure autoga, mille täis laadisime.

Hea on see, et nüüd on tõesti suurem osa asju Libatse korterisse tassitud.
Halb on see, et potentsiaalne üürnik mitu tundi pärast kohtumise aega saatis SMSi, et ta ikkagi sai tuttavatelt mingi muu korteri.
Väsitav on see, et Libatse korter näeb välja... pakitud! Ehk kuigi ma olen hunniku asju lahti pakkinud, siis ikkagi on nii palju asju, mis on karpides-kilekottides. Ja ma ei viitsi enam mitte ühtegi neist näha! Ja ma ei taha üldse enam korteri pärast muretseda, vaid tahaks nüüd olulisematele teemadele keskenduda...

Aga täna shoppasime beebile veel veidi riideid ja voodimadratsi ostsime talle ka ära- kookose-tatra madratsi ostsime!
Naljakas oli see, et ostsime just väikseid nr 56 riideid, aga need olid erinevates poodides täiesti erinevas suuruses!!! Siiani suuremaid riideid oli meil küll, aga kõige esimesi riideid nagu polnudki.