.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, november 01, 2008

Pärnu-Jaagupi ralli

Tänane päev möödus värskes õhus ehk Pärnu-Jaagupi rallil. Sellel rajal oli see esimene üritus ja ilusti öeldes oli tegemist mudamaadlusega.

Vaadata kahjuks polnud tõesti eriti muud kui nö kestvussõitu ehk et kes sealt mudast autoga elusalt välja pääseb.

Millalgi püüan mõned pildid ka siia saada.

2 Arvamused:

  • At 1:25 AM, november 18, 2008, Blogger Marko said…

    Õnneks ma nüüd tean millest jutt, kuid kas seda peab käima huvi pärast uurimas kalev.ee veebil? Kohalik Postimees sellest ei kirjutanud ning reklaami suhtes ma ei oskagi öelda kas seda oli ka P-Jaagupis kusagil?
    Õnneks tean ma nüüd kohta ja ka muid asju ;)

     
  • At 6:01 PM, november 18, 2008, Blogger Heli said…

    no mina teadsin, sest "minu poisid" käisid sõitmas ja reklaam oli vähemalt valla kodukal. Aga kas keegi kusagil veel teadis? no rahvast oli, seega keegi ikka teadis :P

     

Postita kommentaar

<< Home