.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, november 27, 2008

Lumiiiii....


Mina olen küll lume inimene (mitte "lumeinimene"). Mulle meeldib, kui väljas on kõikjal lumi! Täna muidugi juba kahjuks sulatab ja see pole enam nii ilus, aga viimased päevad on vahvad olnud! Eriti kuna ma olin üks neid väheseid, kelle polnud kusagile vaja minna. Rassu muidugi ütles selle peale, et ma räägiksin kindlasti teist juttu, kui mul äkki haiglasse oleks vaja minna. Aga beebi oskab ilma valida ja lasi mul kogu seda lumemöllu nautida.

Ja nautinud olen tõesti. Ehk siis teisipäevase hommiku veetsin Libatses lund rookides. Loooooomulikult oli terve eilse päeva selg sellest haige.

Ja ma ei mäleta, millal ma sain viimati teha niiiiiiiiiii suure lumememme, nagu täna. Musi aitas teise palli peale tõsta, aga muidu sain täitsa ise hakkama. Kahjuks pole hetkel siin fotokat ja seega ilustratsiooniks kellegi teise "memm".

Maal on elekter ka juba eilsest tagasi ja tänasest peaks Libatses ka olema. Seega on talv ikka täiesti vahva asi!!!

1 Arvamused:

  • At 2:47 AM, november 28, 2008, Blogger Marko said…

    Teisipäev 25.11.2008 Pärnu jaagupi kell 10.15 - 10.50 paiku: http://pildid.kodune.pri.ee/main.php?g2_itemId=2613

    Sama päev kuid aeg on teadmata ja ikka P-Jaagupi http://www.parnupostimees.ee/251108/parnuparnumaa/10091652.php

    Head vaatamist! ;-)

     

Postita kommentaar

<< Home