.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, november 12, 2008

Jõuludeni rase !!!

Kui eelmise kuu lõpus oli muudkui jutt, et võin iga päev sünnitama minna, siis nüüd tean, et olen JÕULUDENI RASE!!!

Nimelt täna käisin arsti juures ja sain teada, et beebi, kes juba mitu nädalat tagasi oli osaliselt fikseerunud, on jätkuvalt OSALISELT fikseerunud ja pead annab veel täitsa liigutada. Seega esimesest tähtajast 4.11 ei arvata enam midagi ja nüüd ootan rahulikult viimast tähtaega ehk 20.11. Arsti juurde enne seda enam ei lähe, sest pole vaja.

Ja kui tõesti järgmise 1,5 nädala jooksul ei sünnita, siis 24.11 uuesti arsti juurde ja seejärel vist juba esilekutsumisega.

Tegelt täna arsti juures tulles olin ikka ilgelt pettunud. Nii tahaks oma tibuga juba kokku saada... Täna ostsin veel kõik voodiriided ka ära, nii et nüüd on küll enamus asju korras. Viimased nädalad (või isegi kuu) olen tõesti juba iga päev olnud valmis startima... aga nüüd ütlevad arstid, et võin rahulikult veel oodata... Nuuks....

Kuigi täna sain Kaubamajakas Rutiga kokku ja tema ütles, et ma ikka jätkuvalt lõppu naudiks, sest kui tibu välja tuleb, siis on kohe kuidagi üksik tunne. Nii harjunud ju, et keegi meid musiga õhtuti toksib :-)

Jah, ma tean küll, et ta tuleb, siis kui on õige aeg... aga see võiks juba tulla! :-)

3 Arvamused:

Postita kommentaar

<< Home