.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

esmaspäev, november 03, 2008

"Beebi saadab smsi..."


Hakkab pihta- igapäevased küsimused, et kas sa polegi veel pooldunud? Millal sa sünnitad?

Vastuseks neile, kes juba küsinud ja ennetades teisi küsimusi: beebi lubas saata smsi, kui ta tulema hakkab ning eks ma siis teavitan kohe kõiki teid ka :P

Tegelikult pole mul küll aga mitte mingit tunnet, et lähiajal midagi toimuks. Kui vahepeal oli igasuguseid tunnuseid, millest arvasin, et varsti lähen, siis nüüd on kõik kadunud ja mulle tundub, et jäängi rasedaks. Aga selles suhtes see sobiks, kuna rase olemisega olen juba harjunud, aga kui ära sünnitan, siis olen ju JÄLLE uues olukorras ja tuleb sellega ise harjuma hakata ning teisi harjutama hakata....

Igatahes beebi tuleb siis, kui ta selleks valmis on, omal ajal! Homme lähen ämmaemanda juurde ja siis saab jälle teada, et kaalun rohkem ja muud vaatluse tulemused :D

Sel nädalal on mul koolis esimene eksam, seega nüüd järgmised kolm päeva tegelen ainult sellega, sest muidu on pahasti !!! Ja neljapäevast alates siis kolmeks päevaks koolis.