.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

esmaspäev, november 24, 2008

2in1 ja kõik on hästi!

Tänaseks päevaks oleme ikka 2in1 ja kõik on väga hästi!

Nimelt käisime eelmisel reedel erakorralises, kuna beebi oli tavalisest aktiivsem ja lõpuks esimest korda tundsin ka mingeid valusid. Kui ma kl 5-6 olin ktg all istunud (see masin, mis mõõdab beebi südametoone ja minu emaka tööd), olid kõik valud kadunud. Kui arst lõpuks umbes kl 6.30 küsis, et kuidas ennast tunnen, oskasin ainult öelda, et tahan süüa ja koju magama! Nii läkski!

Täna oli plaaniline viimane visiit oma arsti juurde, kes arvas, et rohkem mind enne sünnitust ei näe. Ma arvasin, et ma teda ka ei näe! Beebi nii ei arvanud!

Arst tuvastas, et ultraheli järgi kaalub beebi umbes 4,5kg (+- 200 gr). Kuna olin ise ka väga nõus, siis kirjutas saatekirja haiglasse.

Haiglas jälle ktg. Beebi südametoonid korras ja kõik ilus! Emaka töö olematu ehk ei mingeid valusid ega märkigi sünnitusest. Ultrahelis arst vaatas uuesti üle beebi kaalu, lootevee, hapnikuga varustatuse ja nabanööri. Kõik korras!
Seega- kuna kõik on hästi ja probleeme ei ole, tähtaeg 20.11, siis pole tegemist veel suure ülekantusega, seega esile kutsuma ei hakata! Nii et mind saadeti õhtul koju tagasi!

Fakt on see, et beebil on seal niiiii hea olla, et ta ei taha veel tulla! Praeguseks olen ma aru saanud, et ta tuleb siis, kui on valmis. Ja minul ju iseenesest vahet pole, millal see on! Seega ootame rahulikult edasi! :-)

p.s. haiglates olemine mulle küll ei istu! Kodus ikka nii hea olla :-)

5 Arvamused:

  • At 11:24 PM, november 26, 2008, Anonymous Liliana said…

    Oi ma siin salamahti mõtlen, et 26. oleks ikka vägev kuupäev :)
    Tervist ja vastupidamist!

     
  • At 11:40 AM, november 27, 2008, Blogger Heli said…

    Meil 26.11 kinni, sest siis ju Eve sünna, seega õnneks läks üle ja hetkel tundub, et tibu rihib endale ikka mingit oma päeva... peaasi, et 1.12 ka nüüd välja jääks, siis ülejäänute vahel võib vabalt valida ;-)

     
  • At 5:26 PM, november 27, 2008, Blogger Janika said…

    Appi, sul nii suur beebi. No siis pole ime, et kaua läheb. Poiss ka veel, neile meeldib hilineda :)

     
  • At 6:24 PM, november 27, 2008, Blogger Heli said…

    Nii ta vist on jah, et teed meestel olemise mugavaks, siis hakkavad seda nautima ja unustavad, et pidid midagi muud tegema (ehk hetkel: välja tulema!) :P

     
  • At 2:43 AM, november 28, 2008, Anonymous Marko said…

    Kõrvalt vaatajana peab mainima nüüd ainult ühte: Kõige hiljem ja õigem variant on Jõululaupäev :)
    Aga nagu asjatundjad ütlevad, see võib ka täna juhtuda.

    Olen ma nõid või ennustaja, siis vastus: mitte kumbki, aga siiski, see laps tuleb siis kui tahab ja mitte siis kui me arvame :)

    Seega kui "ema" ennast lõdvaks laseb, siis see juhtubki :) Ehk, Heli las ennast lõdvaks ja kaota pinged ;) Ühesõnaga unustab, et ta on lapseootel :)

    Ilusat ja rahulikku ootamist! ;-)

    Kõrvalvaatajana (ouch, kuuljana) on päris hea olla ;-)

     

Postita kommentaar

<< Home