.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, oktoober 18, 2008

Pootsi ralli 2008

Eile õhtul sai otsustatud, et olen juba koolis küllalt targaks saanud ja seega aitab küll :-P
Tegelikult asi hoopis selles, et täna toimus Pootsi ralli ja poisid läksid sinna sõitma. Loomulikult võeti mind ka kaasa, aga... sel aastal sõita ei lubatud... nuuks... aga edaspidi lubati, et saan ehk sõita ka :D Eks näis!

Igatahes oli mega vahva! Terve pikk päev sai ringi joostud ja püsti seistud, aga polnudki eriti raske. Muidugi õhtul kodus autost välja tulles olid jalad ja kõik muud kohad nii haiged, et siis oli küll juba raske olla.

Mul on kahtlane tunne, et sellisel rallil ma polegi enne käinud. Me oleme küll käinud ringrada vaatamas ja siis neid pikki rallisid kruusateel, aga mitte sellisel lühikesel rajal, kus sa näed korraga peaagu kogu rada ja kus kogu aeg midagi põnevat toimub. Järgmine üritus pidavat olema 1.novembril Pärnu-Jaagupis (täpsemalt peaks see rada vist Tõrdu külla jääma). Kui midagi erakorralist ei juhtu, siis olen seal kindlasti kohal.

Minule öeldi, et ma olevat muidugi jälle suureks läinud. Seda kindlasti ka... aga äkki oli asi ka selles, et mul oli seljas oma jope, taskutes 3 telefoni ja muud kraami ning lõpuks veel Herlendi jope. Aga terve päev oli mul ka mõnus soe olla, kuigi ilm oli jube tuuline ja meretuul külm.

Ralli on vahva-vahva-vahva!!! (aga mitte see, et poisid 100 aastat enne rallit ainult garaazis elavad)

Ja sealt ta tuleb... või läheb...