.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, oktoober 25, 2008

Minu rase blogi (a)

Ükspäev Ott ütles mulle, et mu blogi on ka rasedaks muutunud :D

Aga see on ju täiesti iseenesest mõistetav- hetkel on kogu mu elu täiesti rase ja kõik, millega tegelen, ongi- rase olemisega!!!

Kusjuures kõige naljakam on see, et kõik päevad on tegemisi täis ja aega nagu üldse ei ole ja midagi ei jõua tehtud... aga samas ei tee nagu ka midagi. See "niisama rase olemine" võtab tõesti praegu palju aega.

Ja kuna enamus inimesi mu ümber kas pole rasedad kunagi olnud või ei mäleta enam, mida see TEGELIKULT tähendas, siis loomulikult püüan blogiski anda võimalikult hea ülevaate sellest, mis selle kõigega kaasneb. Et see pole sugugi nii lihtne ja igapäevane.

Rasedus on naise elus ikka eriline aeg... ja kindlasti toob ka ümbritsevate inimeste jaoks palju muudatusi kaasa! Iseasi, kas seda tahetakse tunnistada. Aga no kes vähegi on viitsinud kusagilt netist või kirjandusest rasedusega kaasnevast lugeda, siis ei tohiks küsimusi olla :)

Ja kuna blogis kirjutan asjadest, mis mu elus toimuvad ja hetkel toimub mul ainult rasedus, siis on väga loogiline, et mu blogi on ka rase! ;-)