.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, oktoober 15, 2008

Ärevus! :-)

Ma vist ei peaks seal foorumis enam käima: esimene novembrikuu beebi ootaja meie seast on juba sünnitanud!!! See tegi küll nüüd ärevaks! Mina tahan küll veel kooli jõuda igatahes... ja mitu korda :-)

Täna loodan, et mu teksapüksid ei värvi jälle kõiki mu asju pesumasinas ära :-)

Mitu päeva ainult filosoofidega tegelenud. Pea täiesti paks neist juba! Täpselt selline üleõppinud tunne on, nagu tavaliselt koolis sessi teise päeva õhtuks, kui enam midagi pähe ei mahu. Seekord juba enne sessi. Õnneks on aga raamat peaaegu läbi "söödud" viimaste päevadega. Veel 3 filosoofi on jäänud. Kiriku ajaloo ja maailma usundid jätan 3.sessi järgseks ajaks. Novembrikuu esimesel sessil kohe mitu eksamit, seega järgmised nädalad saan ka tõesti ainult koolile ennast pühendada. Kuna see on aga igavesti põnev, siis olen rahul! :-)