.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

esmaspäev, oktoober 13, 2008

"Ega sa lõpuni vastu ei pea..."

Ma foorumist loen, et kõik novembrikuu sünnitajad valmistuvad vaikselt sünnitama. Appi!!! Ja mina kuulen ka üha tihedamini, et "ega sa lõpuni küll vastu ei pea...". Ma pidin lihtsalt nii suur olema! :-) Ja pealegi, mul pole õrna aimugi, millal see "lõpp" peaks olema, sest tähtajad ikka nii erinevad... ehk siis järgmise 1,5 kuu jooksul ;-)

Tegelt ma olen küll juba väsinud nö ooterežiimil olemisest. Täna just rääkisin Kerstinile, et praegu on kõige keerulisem aeg, sest ühtegi asja enam ei jõua-taha-viitsi-saa teha, kuid samas tulevikuks ka plaane ei või teha, sest ma ei tea, kui palju aega ja jõudu mul beebist muudele asjadele üle jääb.

Üldiselt püüan järgida rasedate võimlemisest ja raamatutest saadud käske ja praegu ainult beebile keskenduda, sest kõik, mis ma teen-mõtlen-tunnen mõjutab teda väga otseselt. Selle sinise taeva ja positiivsuse sissehingamise harjutusega jään hätta, sest nii palju mul vist kujutlusvõimet ei ole :D

Viimastel nädalatel on meil pidevalt ilge trall käinud ja vahel õhtuti täiesti ära ehmatanud, et kas peaks äkki kiirabisse minema, nagu ämmaemand käskis. Siiani pole läinud ja ehk on kõik korras. Jõle pingeline on küll pidevalt mõelda, et kas see liigutus või valu on nüüd normaalne või mitte! Ma ju ei tea... aga kui õigel ajal arsti juurde ei lähe võib ka jälle halvasti olla... Aga no eks ma jälgin edasi! :-)

Sellel nädalal on koolis 3.sess! Vahva on koolis käia, aga raske ka. See pole enam niisama trall... Teemad ikka hulga raskemad ja tase teine. Raamatute lugemisega olen ikka hädas. Kui leian lõpuks ideaalse vaikse koha ja mul endal ka sel hetkel lõpuks hea olla on, et võiks produktiivselt töötada, siis läheb 10 lehekülje raamatu materjali läbitöötamiseks 1 tund aega !!! Jube aeglane tibi olen... aga lihtsalt nii keeruline on...

Sellest vist polegi kirjutanud, et Eesti Religiooniõpetajate Liidu (mille eestseisuse esimees olen) paberid on nüüd ka eelmise nädala seisuga lõpuks korras. Maakohtuga pole üldse kõige lihtsam asju ajada, kui mitmed varasemad tegevused (enne minu aega) on tegemata. Nüüd aga registris kõik andmed uued ja pangakonto ka uuesti olemas.

Eesti Religiooniõpetajate Liidu eestseisusega on meil nüüd (jätkuvalt) suurem asi veebruari alguses toimuva konverentsi korraldamine. Loodetavasti suudame sel nädalal koosoleku ära korraldada ja nii saab asju jälle edasi liigutada. Igavesti põnev on osaleda nii vahva sündmuse korraldamises ja samas on keeruline ka, sest ma pole ju enne midagi sellist teinud. Eks veebruaris on siis näha, kuidas meil välja tuli! :-)

Täna on juba mitu tundi kulunud emailindusele nii religiooniõpetajate liidu kui ka kooli asju ajades. Ma püüan praegu tubli kursakaaslane olla ja tekitada materjale kõigile loengusse mõttejõudnutele, nii palju kui mul anda on. Selle nimi on "investeerimine tulevikku", sest ma ju ei tea, kas ja kuidas mul endal tulevikus õnnestub koolis osaleda.

Kuna ma jätkuvalt ei tea, mis saab pärast "ootereziimi" ja arvestan, et ma "lõpuni vastu ei pea", siis püüan iga päev võimalikult palju asju ikka ära teha! Nii et nüüd tagasi asjaajamiste juurde... :-)