.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

laupäev, oktoober 25, 2008

38.nädal?

Kui nüüd uskuda andmeid viimasest (sel nädalal toimunud) ämmaemanda visiidist, siis nüüd peaks umbes 38.nädal käsil olema. Aga no jätkuvalt ma ei saa täpselt aru, et millist tähtaega siis nüüd jälgima peaks.

Igatahes seekord visiidi lõpuks kuulsin laused, et "järgmine visiidi aeg on sul 4.11, aga kui sa enne seda ära sünnitad, eks sa anna siis teada, et sa ei tule!" APPI - see on juba nii reaalne! Ja me pole ikka veel perekooligi jõudnud (järgmisel nädalal on plaanis).

Ja üldse on mul praegu JÕLE kiire kooliga, sest novembri esimesel nädalal on juba vähemalt üks eksam (ja see on 1,5 nädala päast), seega ma peaks ainult õppima-õppima.

Beebi südamelöögid olid korras, jätkuvalt pea allpool, ainult pöörleb siin muudkui ümber oma telje. Ämmaemand rääkis üle erinevad tundemärgid, mille järgi on aru saada, et sünnitus algab. Samas olen ju viimased kuud kogu aeg foorumites "kaasrasedatega" asju arutanud ja seega midagi uut ma ei kuulnud.

Viimaseed päevad on siukene puusaluu valu ühel pool, et ma mõtlesin, et hakkan juba maha surema. Ja mitu ööd on selg ka lõpuks nii haige olnud, et ei saa voodis keerata ka.