.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

pühapäev, september 14, 2008

Sügis...


Sügisel on ikka kõige vahvam elu selline, kui võid suvalisel hetkel kodu uksest välja minna ja puu alt õunu süüa, aiamaalt porgandeid... ja selle kõige vahel lõputult muru niita. Selle asja nimi ongi vist maaromantika!

Täna siis juba teine ametlik dekreedi päev ja praeguseks hirmus väss peal. Mitu päeva järjest on saanud tegeleda soomlastega ning nüüd on teada, et meid on järgmisel aastal ka sinna külla kutsutud. Vahva! Ma polegi PÄRISELT Soomes ammu käinud. Ja ühegi soomlase juures külas pole ma üldse kunagi käinud! Minu Soome kogemused on seotud laagrite või lennuväljadega, nüüd siis aga vist kohe pulma. 3 aastat olen soomlaste heaks töötanud ja siiani pääsenud soome keele õppimisest, aga nüüd vist tuleb see ka ikkgi ette võtta...

Keerulised magistriõppeks vajalikud raamatud olen sujuvalt kohati ümber vahetanud (hulga) kergema kirjandusega (häbi-häbi!) ja nüüd loen jälle Elme Väljastet. Täna linna minnes võtan aga kindlasti kooli materjalid ka kaasa, sest JUBA sel neljapäeval algabki järgmine sess! Uskumatu! Ja täiesti vahva! Seekord olen kohal kõik kolm päeva ja saan jubedamalt targaks! ;-)

Homme aga jälle arsti juurde. Vaatame, kas saab millegi võrra targemaks. Peaks hakkama aktiivsemalt beebi jaoks vajalikke asju varuma ja tuba sisustama... aga aega ju on :-D Kui dekreedirahad käes, eks siis saab kiirelt kulutama hakata ka ;-)
Üldiselt tunnen ennast aga jätkuvalt hästi ja õnnelikult, seega on olemine igati vahva! :-)