.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

kolmapäev, september 17, 2008

Kõhubeebi on POISS!!!

Keks- keks: me käisime esmaspäeval arsti juures!
Nüüd on 100% kindel, et meie kõhubeebi on POISS! Tulevasel issil oli küll kohe suu kõrvuni peas... kuigi ta olevat enne ka täiesti kindel olnud, et poiss tuleb!

Beebi kaalub praegu 2200 gr. Kuna arst kaalu mõõtis, siis ultraheli kestis seekord kauem ja minu jaoks lõppes see sellega, et silme eest läks mustaks. Arst ütles, et see on normaalne, kuna ma nii kaua selili lamasin ja kui ta selle asjaga mööda mu kõhtu muudkui sõitis, siis mingi-asi-või-midagi mõjutada ja beebi kusagile nii vajutada, et sellest mul hakkaski paha. Väga kahtlane värk igatahes! Hea on see, et beebi on pea alaspidi ja seega rohkem ei tohiks ennast keerata, sest tal pole ruumi. Seega peaks ära jääma mure lõpus sellepärast, et kas ta ennast õigeks keerab, sest ta juba on õiges asendis. Kusjuures praegu on tal selg minu parema külje poole ja käed-jalad vasaku külje pool, mis tähendab, et ma tohin ainult paremal küljel magada, sest muidu hakkab tulevane ilmakodanik väga aktiivselt minuga pahandama.

Nüüd lõpuks oleme jõudnud ka nii kaugele, et minu hgb on 107 ja seega pean hakkama Fe tablette võtma. Lohutus on see, et raseduse puhul on selline asjade käik normaalne ja mõni hakkab kohe raseduse algul neid võtma. Foorumist loen, kuidas mitmetel on isu igasugu asjade järgi ja et see on millegi muud puudujäägist. Kuna mul peale esimesi raseduskuid erilisi isusid pole olnud, siis eeldan, et mul igasugu muud ained ja vitamiinid on kõik toidust kätte saadud. Loodetavasti! Oma vale toitumisega ei tahaks küll beebile ja tema arengule liiga teha. Aga kohutavalt raske on ikka välja mõelda, et mida täpselt kogu aeg peaks sööma, et meile mõlemale kõike vajalikku jätkuks... ja siis veel keerulisem on teha nii, et kõiki mulle ja beebile vajalikke toite kodus pidevalt olemas oleks ;-)

Homme aga läheme jälle kooli- magistriõppe 2.sessile! Seega 3 päeva Tallinnas. Loodetavasti saame seekord jälle nende pikkade koolipäevadega tublisti hakkama... püüan tahapinki istuda, et siis saan vahepeal keset loengut ringi jalutada ja vajadusel aknaid lahti kiskuda! :-)

1 Arvamused:

Postita kommentaar

<< Home