.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, september 02, 2008

Põtkimine= meeldib / ei meeldi ????

Foorumistest "sama-rasedate" kommentaaridest muudkui loen, kuidas nende kõhubeebile ei meeldi/meeldib üks või teine toit, muusikapala, tegevus, asend vms. Beebi hakkab siis põtkima! Seega beebi põtkimine tähendab ühel korral, et talle miski meeldib, aga teisel korral, et talle mõni teine asi ei meeldi. Mina küll ei osanud nii üldistada.
Seega otsustasin asja jälgida. Eile kirjutasin terve päeva üles, millal beebi põtkimist tundsin. Kokkuvõte oli see, et 11 korral ta mind toksis, erinevatest kohtadest ja erinevates olukordades, mõnikord vaid korra, mõnikord mitmed minutid järjest. Mu ühepäevane vaatlus andis tulemuse, et mina küll ei oska mingeid suuri järeldusi teha, millal ta ennast liigutab. Samuti ei tea ma, et milline põtkimine näitab, et talle meeldib midagi ja milline, et ei meeldi.
Eriline oli see, et peale tööd kodus teleka all lebotades nägin teda jalaga liigutamas. No et kõhu pealt on näha kohe. See oli küll vahva! Muidu töö juures ja muudes avalikes kohtades ei hakka ju kõhtu piiluma, et mis toimub, aga seal oli hea vaadata! :)

Homme ämmaemanda juurde ja siis saan teada, et kui suureks ma tegelikult olen läinud ja kuidas meil läheb!

Raske ja paha ja palav jms on olla.... aga tegelikult mulle ilgelt meeldib rase olla ja beebit oodata!