.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, september 02, 2008

3 päeva tööl !!! + kooli !!!

Kui tänane päev läbi saab, siis mul on veel 3 päeva tööl olla. Iseenesest on mitmeid asju veel vaja teha, samas on juba ammu tunne, et mind pole enam vaja... nuuks. Asjad on põhimõtteliselt üle antud, mõned kaustad veel vaja läbi vaadata, sorteerida ja ära anda. Ma ei taha üldse nendesse kaustadesse süveneda, kuna siis tekkib ilge hasart ja tahaks ühe ja teise asja veel ära teha... aga tegelikult ei ole seda ju enam kellegile vaja.
Selliste mõtete juures tuleb alati meelde, kuidas Tobias kevadel ütles, et ma ei tohiks praegu sellistele asjadele mõelda, sest mul on hulga tähtsam asi ajada: minu/meie isiklik (eraeluline) projekt!!!

Seega tööga tegelen jälle siis, kui tähtsamad asjad on aetud! ;-)

p.s. sel nädalal on mul koolis esimene sess. Kuna nädala lõpuni olen tööl, siis lähen vaid laupäeval. Saab põnev olema!