.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

teisipäev, august 19, 2008

UI magistrant

Täna sai peetud sisseastumise vestlus Usuteaduse Instituudis, mille lõpuks tervitati mind kui magistranti :-) Ehk neile sobis mu maailmavaade jms, seega olen oodatud õppima. Ja kes veel ei tea, siis õppeaineks on KRISTLIK KULTUURILUGU. Tunniplaanist vaatasin, et enne beebi sündimise tähtaega on juba 4 sessi ja peale tähtaega veel 2 tükki ehk sel poolaastal kokku 6 sessi :-)
Ma olen mitmeid kordi juba niigi näinud unenägusid sellest, kuidas ma olen jätnud lapse kellegi teise hoida ja nad pole tema eest hästi hoolitsenud ja siis öeldakse, et ma olen halb ema, sest jätan ta kõikjale hoida.... huh, jube! Ju mul siis ikka mingi alateadlik hirm on selle eest! Aga iseenesest on ikka plaan vähemalt algul koos lapsega koolis käia... kui kõik läheb plaanipäraselt!

Mul on endal igatahes ilge ärevus sees, et saab jälle õppima hakata! See on vägev! Eriti kui arvestada, et Sisekaitseakadeemia sai lõpetatud juba 4 aastat tagasi... pikk aeg! Nüüd lõpuks alles jõudsin magistriõppeni. Loodetavasti saan sellega hakkama ...