.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

reede, august 01, 2008

Paadimaja ja teised suvetegemised



Nüüdseks jällegi lugemisblogis täiendus, sest sain järjekordse A.Campbelli raamatu loetud. Praeguse seisuga on plaanis ajaviitekirjandusega jätkata, sest sain eile raamatukogust mitu sellist raamatut, mida kaua otsin (kuigi mitte aktiivselt) ja lugeda tahan, aga pole kätte saanud. Laual aga seisab ka "Palverännak Jeruusalemma" ning kui ajaviitega lõpetan, on see kindlasti mu järgmine lugemisvara.

Tänu Agnele sai Karini lennupiletite teema ka korda ja ta ikkagi tuleb koju! :-) Nüüd ei ole tal enan mingit vabandust ka. ;-)

Ise olen netis veedetud aja tavaliselt perefoorumis, sest täitsa põnev on "teiste omasugustega" asju arutada. Muidugi kui liiga kaua seal istuda, läheb asi jaburaks kätte, aga ... tulevastele (ja praegustele) beebimammadele hea koht ajaveetmiseks.

TLÜ magistriõppesse ma sisse ei saanud. Huvitav, kas selles on oma osa ka sellel, et intervjuul naised naersid mu peale, kui ütlesin, et suudan küll vastsündinu kõrvalt 3 korda nädalas Tallinnas koolis käia? Seda ei saagi ma vist teada. Aga nüüd algab UI sisseastumine ja kui ma nüüd seda maha ei maga, siis ... annan teada, kui õppima hakkan!

Arsti juures sai ka käidud, aga siniseid/punaseid uudiseid pole. Tänud kõigile, kes juba huvi tundsid... ja ka täpsemalt olukorrast kuulsid. Üldse on armas, kuidas kõik nüüd muudkui MEIE käekäigu kohta pärivad. Ja hästi vahva on muudkui, kui tänaval tuttavad juurde tulevad :"Oi, sa oled juba nii armsalt paks!" Seda kosumise teemat kuulen viimasel ajal palju ja mulle see sobib! See on küll see aeg elus, kui olen rahul, kui teiste arvates paks olen! :-)

Üldiselt olen viimased nädalad tegelenud kodus olemisega ja puhkamisega, sest arst käskis nii. Sellepärast, et kõigist asjadest kõige tähtsam on hetkel beebi ja tema heaolu! Vot!!!! :-)

See on ka hästi vägev, et augustikuu lõpus saab pulma minna... ja juubelile... ja oktoobris on meie oma peres suur juubel tulemas! :-)

Sügislaagri organiseerimisega peaks tegelema, aga ausalt öeldes olen hetkel tegelenud kõigega, mis läheb kokku sõnadega "puhkus" ja "suvitama" ning erinevad organiseerimised selle alla ei käi. Kuigi ühel hommikul tegin töö- mailboxi lahti ja tegin mitu tundi tööd. :-)