.:: Heli päevaraamat ::.

The greatest thing you´ll ever learn is just to love and be loved in return. Õpi nii, nagu elaksid igavesti. Ela nii, nagu sureksid homme

neljapäev, august 21, 2008

27.nädalat täis


Minu raseduskalendri järgi on beebiootusest täis 27.nädalat. Me oleme juba täitsa suured... ja rasked!!! Mul on nüüd juba pidevalt tunne, et ma päterdan ringi, mitte ei kõnni. Ja ta peaks veel alles väga suureks kasvama....

Hea on foorumist lugeda "sama-raseduseliste" (ehk sama kaugel oleva rasedusega naiste) kogemustest ja tunnetest. Tavainimeste seas võiks arvata, et ma olen imelik oma käitumiste ja tunnetega, aga foorumist saan aru, et ma pole üksinda.

Samuti on suundumus sinnapoole, et üha rohkem asju pean ise ära tegema...irw. Ehk kui raseduse alguses kõik hoidsid-keelasid-käsutasid-tegid ise kõik ära, siis nüüd on vist kõigi jaoks beebiootus nii tavaline ;-) Nüüd ma pean igasugu asju ise tegema! ... nuuks... Õnneks on Herlend väga tubli-tore-armas olnud ja saab asjadest aru ja temast on palju abi! Eks teistest ka, aga vahel ajab küll vihastama, et beebit ootavad kõik, aga sellega kaasnevat ei taheta arvestada.... Aga no eks emotsioonid käivad praegu mõnikord rohkem üle pea, kui peaks (a)

Üldiselt on väga hea teada, et seda beebit nii paljud ootavad... aga olemist see teadmine KERGEMAKS ei tee.... ;-)

p.s. sellest vist pole ka siin juttu olnud, et augustikuu alguses olnud arsti visiidil said "sinised uudised" kindlamaks ehk nüüd umbes 90% kindlusega on tulekul "poiste-rahvas".